Czy możliwe jest zorganizowanie CHARYTATYWNEJ LICYTACJI w trakcie wydarzenia HYBRYDOWEGO?

Organizatorzy, a w zasadzie agencje kreatywne starają się przenieść w świat wirtualny wszelkie możliwe OPCJE wydarzeń w każdej z dostępnych form. W ten sposób chcą nie tylko zapewnić ciągłość współpracy z klientem z jednej strony, ale przede wszystkim zaangażowanie uczestników i ich obecność z tej drugiej. Wydarzenia live wciąż jeszcze MAJĄ rację bytu, jednak nie wszyscy uczestnicy tego typu wydarzeń czują się na nich komfortowo. A obecność na nich też często podyktowana jest zewnętrznymi obostrzeniami.


W trosce o samopoczucie i bezpieczeństwo gości wydarzenia podczas jednego z niezbyt odległych eventów zostaliśmy poproszeni o zapewnienie technologii pozwalającej na jednoczesne poprowadzenie aukcji charytatywnej i w jej trakcie licytacji wystawionych przez uczestników przedmiotów - licytacji online, a finalnie też live.

W naszej firmie słowo NIEMOŻLIWE nie istnieje.

Stanęliśmy na wysokości zadania.

Na stworzonej przez nas platformie uczestnicy nie tylko rejestrowali siebie i osoby towarzyszące, ale też zgłaszali do licytacji przedmioty lub aktywności ze sobą w roli głównej (np. wspólne gotowanie, czy trening kajakarski). Dzięki stworzonemu przez nas systemowi uczestnicy na kilka tygodni przed planowana galą mogli już wstawiać licytacje, obserwować co się nowego pojawiło i powoli decydować czym sami są zainteresowani. W licytacji mogli brać udział goście online - a w dniu wielkiej gali licytacja odbywała się również w tym samym czasie na żywo. W tej części offlinowej nasi hości już od wejścia witali gości z tabletami z zintegrowaną z systemem listą obecności (dzięki temu organizator w każdej chwili wiedział ile już osób weszło, na kogo jeszcze czekamy oraz ile osób z obecnych jest zaszcepionych).

Dla organizatorów liczyła się stabilność systemu oraz wszelkie raporty, statystyki i kalkulacje, które dostarczaliśmy na bieżąco. Przy okazji tego eventu w grę wchodziły prawdziwe pieniądze i to wcale nie małe.

Wydarzenie okazało się ogromnym sukcesem, a my dzięki tej współpracy mamy kolejne doświadczenie do już nie małej kolekcji!


Masz pomysł na event?

Zastanawiasz się czy jest szansa zrobić z niego wydarzenie hybrydowe?


Skontaktuj się z nami!

My Ci we wszystkim pomożemy, zasugerujemy kilka sprawdzonych już rozwiązań, jak również pozostajemy otwarci na przygodę i nowe wyzwania!